Sommarkänslor

IGÅR var det onsdag. IGÅR var det utgång. IGÅR var det last night with the girls in Sweden för ett tag. Först hängde vi lite hemma hos en killkompis för att senare dra in till stan. Spitfire var första hållplats --> Collage --> Caféet. En bra kväll med en glad louise som slutade på allra bästa sätt när min personal driver (aka my dreamie/Gurragrus/minälskling) kom och hämtade upp mig på ropsten vid halv tre/tre tiden.
 
Såhär såg jag ut i början av kvällen med en blus från Karl Lagerfeld, nya jeans från Replay och spetsade naglar!
 
hur fina?
 
 
Det var gårkvällen det. Idag har jag haft en så mysig dag tillsammans med bästis. Började morgonen hemma när jag vaknade upp med min prins by my side. Efter ett ganska långt uppvak strosade vi ner till frukosten och myste med lite granola he-he och chatade lite med freddie som är hemma igen!
 
 
Later on var det alltså dags för PW in the sun. Vi gick dryga milen runtrunt på Lidingö för att sedan komma hem och laga mysig lunch! Något i den här stylen skulle jag väl säga att det blev med lite plock:
 
 
Middagen och kvällen spenderades med min fina teddy
 
 
Efterrätt blev skuret päron, lite lindt choklad (ny edition sea salt och mandlar) och Häägen dazs smak strawberries and cream).
Puss & Kram
#1 / / Hildur:

åh you are so prettyy!!